Once you see results, it becomes an addiction!

Min vardag är hektisk just nu. Jenny har blivit dålig igen. Hon har fått en inflammation i ländryggen efter operationen och har legat inne på sjukhus i en vecka igen. Hon fick komma hem i tisdags, men mår inte allt för bra ännu så jag sköter allt på hemmaplan och även hjälpa henne. Jag vill så mycket och jag försöker hinna med allt. Min familj och min träning kommer självklart i första hand och har fått ställa in några andra saker ex. Att träna Wilmas fotbollslag då detta krockat med annat. Vilket jag haft dåligt samvete över, men jag kan ju inte dela på mig och familjen kommer i första hand. Jag tycker det är viktigt att tjejerna håller igång med sina idrotter, de är så pass stora nu också så de fixar att vara där själv och fara dit själv om det är i närheten. Nova hade årets första fotbollsmatcher i helgen. Hon har blivit riktigt duktig. Var så stolt när jag såg på. 



Träningen har jag fått anpassa oxå, det har inte blivit samma tider som vanligt, men gymmet är uppe länge så det gäller bara att hitta de luckor som går. 


Löpningen går fortsatt bra! Springer en mil på ca 43 minuter. Men jag är inte helt slut efteråt. Jag känner att jag har mer att ge. Att jag kan springa fortare. Men vet inte riktigt hur jag ska öka farten utan att ta ut mig för tidigt. Får jobba på det. Har ju faktiskt precis börjat med detta. :)



Det bästa av allt är ju att det jag ser resultat av min träning och det får mig väldigt motiverad och inspirerad till att fortsätta träna. Det är så befriande och skönt. Går knappt att tänka tillbaka på den tiden som jag tyckte gym var tråkigt och jobbigt att fara till. Jag hittade jämt ursäkter till att låta bli. 


Instagramkonto : larswestman82
Ni som inte redan följer mig gör det. Jag uppdaterar dagligen med lite träningsinspiration och andra bitar från mitt liv. 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hejsan! Hittade hit från instagram, fin blogg du har!Lycka till med din träning och allt runt omkring :)

2014-06-24 @ 18:05:03
URL: http://www.jessicasblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0