Helgen som varit

Haft fullt upp i helgen så har inte hunnit med bloggen. I fredags var det fredagsmys. Jag och Nova hade en liten hemmaträning. Det är väldigt kul att se hur inspirerad hon blir av att jag tränar så mycket nu. Det smittar av sig. :)
 
 
Lördagen spenderades på gymmet på morgonen. Sen blev det lite shopping på Stadium. Behöver mer träningskläder nu när jag håller igång så mycket. 
 
Senare på kvällen var det melodifestivalen. Jippi... Verkligen inget jag föredrar men höll tjejerna sällskap medan de såg på det. Efter det såg jag och älsklingen filmen disconnect. Helt okey, men hade gärna fått ha ett annat slut. 
 
I söndags stötte jag på en sida med en rejäl utmaning som jag tänkt genomföra den 17 maj i Umeå är det som gäller. Någon annan som vågar sig på detta? Kika på www.toughest.se
 
 
På kvällen blev det full fart. Först var det innebandyträning på Örnäset med Wilma. Några från hennes lag tränade med flickor 03/02 i 1,5 h sen var det dags för hennes vanliga träning på Björx i 1 h. Hon var helt slut, men älskade det. Nova have även basketträning på kvällen. Känns som att vi bor i olika sporthallar nu för tiden. :)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0