Gym och brottning

Onsdagen har bestått av en sväng till gymmet. Var lite seg i kroppen innan träningen. Är väl lite träningsvärk som spökar, for ändå och körde mitt pass. Det var tungt idag, men de gick bra och jag är nöjd. 



Igår kväll bokade jag ett core pass till nästa vecka med. Det kändes som att det gav bra träning för magen så ska försöka gå en gång i veckan. 



Efter träningen idag gick jag och hämtade Nova som hade brottningsträning. Blev då tillfrågad om jag kunde hoppa in som extra tränare där i tre veckor då en av tränarna är på semester. Känns kul, fast kan ju inte speciellt mycket om brottning men man lär väl sig. :) Är fullt på kvällarna nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0