Min måndagkväll...

Kvällen blev lite lugnare än planerat då mitt tandläkarbesök blev inställt pga att min tandläkare blev sjuk. Kändes ganska skönt måste jag säga. Skjutsade älsklingen till hennes möte, lämnade barnen på deras brottarträning och sen for jag till gymmet. Sagt det förrut, men säger det igen. Det är så skönt att träna och röra på kroppen. Trodde att jag skulle ha mer träningsvärk, men den har inte alls varit farlig. Känner mig så motiverad just nu och vill hela tiden träna  mer. Hoppas att detta håller i sig. :)



I morgon ska jag testa Core för första gången. Återkommer mer i morgon om hur det gick. Nu ska jag fortsätta se Criminal minds. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0